نوشته ها

بهترین فروشگاه های لوازم یدکی فیدلیتی

در تصویر فوق لوازم یدکی فیدلیتی را مشاهده میکنید

در مقاله بهترین فروشگاه های لوازم یدکی فیدلیتی به بررسی بهترین مراکز برای خرید لوازم یدکی این خودرو پر فروش می پردازیم و با توجه به محبوبیت خودرو فیدلیتی در بازار ایران تقاضا برای لوازم یدکی این خودرو نیز در حال گسترش است به همین دلیل فروشگاه های مختلفی قطعات این خودرو را عرضه میکنند اما انتخاب بهترین فروشگاه یکی از چالش خریداران لوازم یدکی است .

خودرو فیدلیتی یکی از محبوب ترین خودرو های شاسی بلند چینی در ایران است این خودرو به دلیل طراحی مدرن و امکانات رفاهی مناسب همچنین قیمت رقابتی مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته است امروزه شاهد افزایش تردد این خودرو در سطح شهر می باشیم . طرح پیش فروش بهمن موتور باعث فروش گسترده این خودرو در ایران شد متقاضیان زیادی این خودرو را به صورت قسطی تهیه کردند .

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی فیدلیتی

در تصویر فوق لوازم یدکی فیدلیتی را مشاهده میکنید

 

یکی دیگر از مهم ترین راه های خرید لوازم یدکی این خودرو مراجعه به فروشگاه های معتبر است این فروشگاه ها به طور معتبر به فروش لوازم یدکی فیدلیتی می پردازند و قطعات را با قیمت مناسب و همراه با گارانتی عرضه میکنند برای بررسی اعتبار یک فروشگاه از سابقه کار آن فروشگاه و مجوز های کسب و کار و همچنین نظر مشتریانی که از آن فروشگاه خرید کرده اند اطمینان حاصل نمایید .

همچنین یکی از مهم ترین نکات برای انتخاب یک فروشگاه معتبر کیفیت قطعات است حتما از مرجعی خرید کنید که قطعات اورجینال و با کیفیت را عرضه میکند و قیمت لوازم را حتما بررسی کنید تا قطعه مورد نیاز را با قیمت مناسب خریداری کنید بار ها پیش آمده که بعد از خرید مشتریان از خرید لوازم یدکی با قیمت بالا پشیمان بوده اند یک مرجع مناسب برای خرید لوازم یدکی خودرو های چینی فروشگاه اتویار است ما در اتویار تمامی لوازم یدکی خودرو های چینی از جمله :

  • لوازم یدکی دیگنیتی
  • لوازم یدکی آریزو 5
  • لوازم یدکی kmc k7
  • لوازم یدکی kmc j7
  • لوازم یدکی ام وی ام x22 pro
  • لوازم یدکی آریزو 6 پرو

و سایر قطعات پر مصرف خودرو های چینی به سایت اتویار مراجعه نمایید با انتخاب قطعه مورد نظر کالای خریداری شده طی کمترین زمان برای شما ارسال می شود امیدوار هستیم که این مطالب برای شما مفید باشد و بتوانید به آسانی لوازم یدکی مورد نیاز خود را خریداری نمایید .

نمایندگی های بهمن موتور

در تصویر فوق خودرو فیدلیتی را مشاهده میکنید بهترین فروشگاه های لوازم یدکی فیدلیتی اتویار است

اصلی ترین از عرضه کنندگان اصلی لوازم یدکی این خودرو نمایندگی های رسمی بهمن موتور در سراسر ایران است و شما میتوانید به صورت حضوری به این نمایندگی ها مراجعه نمایید . جامع ترین مشکلات نمایندگی های بهمن موتور کسری موجودی است و شما با مراجعه به نمایندگی باید تعویض قطعه آسیب دیده را در همان نمایندگی انجام بدهید و اجرت تعویض در نمایندگی ها بسیار بالا تر از سایر تعمیرگاه ها می باشد به علت مالیات که باید پرداخت کنند به صرفه نیست و اغلب افراد خرید از سایر فروشگاه ها را ترجیح می دهند .

از مهم ترین مشکلات نمایندگی های بهمن موتور عدم ارسال سریع قطعات می باشد و برای خرید از این مراکز باید حداقل دو تا سه روز کاری منتظر ارسال قطعات باشید .

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

در تصویر فوق خودرو فیدلیتی را مشاهده میکنید بهترین فروشگاه های لوازم یدکی فیدلیتی اتویار است

یکی از مرجع های معتبر برای خرید سایت دیجی کالا است شما میتوانید قطعات فیدلیتی را از دیجی کالا خریداری نمایید . دیجی کالا دو تا سه روز کاری کالای شما را ارسال میکند امروزه بسیاری از فروشگاه های لوازم یدکی در دیجی کالا قطعات خود را عرضه میکنند و دیجی کالا درصد خود را کسر میکند و کالای مورد نظر را توسط پیک های خود دیجی کالا برای شما ارسال میکند . اگر شما بخواهید قطعات را با قیمت کمتر تهیه کنید توصیه میکنم از خود فروشگاه ها خرید کنید و منبع اصلی را شناسایی کنید .

 

قیمت لوازم یدکی فیدلیتی

در تصویر فوق خودرو فیدلیتی را مشاهده میکنید لوازم یدکی فیدلیتی در اتویار موجود است

در ایران قیمت دلار ثابت نیست و متغیر است اقلامی که قیمت آنها با دلار محاسبه می شوند نیز طبیعی است که قیمت ثابتی نداشته باشند و دستخوش تغییرات می شوند لوازم یدکی خودرو های چینی وارداتی هستند و روشن است که قیمت آنها در حال نوسان باشد اما ما در اتویار قیمت لوازم یدکی فیدلیتی را به روز رسانی کرده ایم و میتوانید با خیالی آسوده ثبت سفارش کنید فقط به علت فروش بالا قبل از سفارش با ما تماس بگیرید تا از موجودی قطعات اطمینان حاصل فرمایید .

در حالت کلی قیمت قطعات میتواند به موارد زیر بستگی داشته باشد :

  1. افزایش نرخ ارز : بالا و پایین شدن نرخ ارز قیمت قطعات را تغییر می دهد .
  2. کمبود و تقاضا : در صورت کمبود یک قطعه تقاضا برای خرید آن قطعه افزایش می یابد .
  3. کیفیت و برند : لوازم یدکی اورجینال کیفیت بالاتری دارد و قیمت بالاتری نیز دارند .
  4. محل خرید : قیمت خرید از وارد کننده قطعات بسیار به صرفه تر از واسطه ها می باشد .
  5. سیاست های دولتی : تعرفه واردات میتواند بر قیمت قطعات تاثیر بگذارد .
  6. نوع و مدل خودرو : قطعات برخی از خودرو های لوکس گران تر هستند
  7. نوع و محل تعمیر قطعه : برخی از تعمیرگاه ها اجرت بیشتر و قطعات را با سود بیشتر عرضه میکنند که این موضوع خود دستخوش لوکیشن تعمیرگاه است.

قیمت لوازم یدکی دیگنیتی در اتویار بسیار مناسب است و همراه با ضمانت اصالت قطعات عرضه می شود همچنین لازم به ذکر است چون ما وارد کننده لوازم هستیم تمامی اقلام را با سود بسیار کم عرضه میکنیم به همین دلیل خرید از اتویار برای شما به صرفه تر است .

نتیجه گیری

مقاله بهترین فروشگاه های لوازم یدکی فیدلیتی توسط تیم تولید محتوای مجموعه اتویار نوشته شده است و ما بهترین مراکز برای خرید قطعات فیدلیتی را به شما معرفی کردیم همچنین قیمت لوازم این خودرو را چک کردیم و عوامل تاثیر گذار روی قیمت قطعات را ذکر کردیم اگر شما از اتویار خرید کرده اید میتوانید در قسمت نظرات برای ما یادداشت بگذارید تا سایر خریداران از نظر و تجربه خرید شما استفاده کنند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *