نوشته ها

معرفی خودرو آریزو 8 جدیدترین سدان فونیکس

در مقاله معرفی خودرو آریزو 8 جدیدترین سدات فونیکس می پردازیم

در این مقاله جذاب به معرفی خودرو آریزو 8 جدیدترین سدان فونیکس در ایران می پردازیم این خودرو بسیار جدید است و هنوز به بازار ایران عرضه نشده است . فونیکس آریزو 8 پرو سدان لوکس و پرچمدار مدیران خودرو است این خودرو ظاهری جسورانه تر و کابینی مدرن تر و امکانات ایمنی بیشتری نسبت به سایر خودرو های مدیران خودرو است که در سال 1402 به بازار ایران عرضه شده است این خودرو در دوتیپ اکسلنت و اسپرت به بازار ایران عرضه می شود در ادامه به بررسی آپشن های این خودرو می پردازیم .

تفاوت تیپ اسپرت و اکسلنت در خودرو آریزو 8 میتوان گفت که در تیپ اسپرت این خودرو به رینگ های 18 اینچی دو رنگ و سیستم تعلیق اسپرت کیت بدنه اسپرت و ترمز های برمجو مجهز شده است که در نسخه اکسلنت این گونه نیست . پیش بینی شده است که تیپ اسپرت آریزو 8 بسیار پر فروش تر باشد از نمونه اکسلنت این خودرو .

طراحی ظاهری خودرو آریزو 8 پرو

در تصویر فوق معرفی خودرو آریزو 8 جدیدترین سدات فونیکس را مشاهده میکنید

این خودرو بسیار جذاب طراحی شده است رادار جلو در محصولات فونیکس دیده می شود و در این خودرو نیز وجود دارد راداری که برای کروز کنترل – هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری است . در ادامه به برخی از مهم ترین آپشن های این خودرو اشاره میکنیم :

  • جلوپنجره جدید با طرح الماسی جدید و خطوط برجسته جذاب
  • صندلی 12 حالته برقی مجهز به حافظه و ماساژور
  • دو نمایشگر 12.3 اینچی برای اطلاعات رانندگی و سیستم سرگرمی
  • سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه
  • مجهز به رینگ های 18 اینچی
  • مجهز به اگزوز های واقعی
  • مجهز به سقف پانورامیک
  • دارای خوشبو کننده هوا می باشد
  • این خودرو دارای 10 ایربگ است

این خودرو بسیار جذاب است و حس سدان های اسپرت رو به شما می دهد و دستگیره های داخلی این خودرو به شما حس مرسادنس بنز را القا میکند و مدیران خودرو در تمامی خودرو های فونیکس سقف پانورامیک را قرار داره است و در این خودرو نیز این ویژگی مشاهده می شود .

پیشرانه و عملکرد خودرو آریزو 8 پرو

در تصویر فوق به بررسی پیشرانه و عملکرد خودرو آریزو 8 پرو می پردازیم

موتور این خودرو بسیار قوی است و یک موتور 1.5 لیتری توربو شارژ با قدرت 156 اسب بخار دارد و دارای گشتاور 230 نیوتون است همچنین این خودرو گیربکس ctv اتوماتیک دارد و دارای شتاب عالی است برای شتاب صفر تا صد این خودرو 9.5 ثانیه ذکر شده است و مصرف سوخت ترکیبی 7 لیتر در 100 کیلومتر دارد که مصرف سوخت آن در مقایسه با سایر خودرو های فونتیکس بسیار کمتر است .

اگر به دنبال خرید یک خودرو جدید با موتور و عملکرد قوی هستید به شما خرید خودرو اریزو 8 را پیشنهاد میکنیم .

امکانات ایمنی خودرو آریزو 8 پرو

در تصویر فوق خودرو آریزو 8 پرو را مشاهده میکنید لوازم یدکی آریزو 8 در اتویار موجود است

این خودرو بسیار ایمن طراحی شده است و آزمون های تست ایمنی چین را با موفقیت پشت سر گذاشته است از مهم ترین امکانات این خودرو به موارد زیر اشاره میکنیم :

  • وجود 6 کیسه هوا در این خودرو
  • مجهز به سیستم ترمز abs , ebd .esp
  • مجهز به سیستم کنترل و کشش پایداری
  • مجهز به سیستم کمک شروع در سر بالایی
  • مجهز به سیستم هشدار نقطه کور
  • مجهز به سیستم ترمز مضطراری خودکار
  • مجهز به سیستم رانندگی خودکار بین خطوط

قیمت فونیکس آریزو 8

در تصویر فوق خودرو آریزو 8 را مشاهده میکنید در اتویار به بررسی قیمت خودرو آریزو 8 میپردازیم

در مقاله معرفی خودرو آریزو 8 جدیدترین سدان فونیکس باید قیمت این خودرو را بررسی کنیم برای بررسی قیمت این خودرو باید بگوییم که هنوز از طرف شرکت مدیران خودرو برای این خودرو قیمتی اعلام نشده است همچنین خدمات پس از فروش این خودرو توسط شرکت مدیران خودرو انجام می شود و شما میتوانید از طریق نمایندگی های رسمی مدیران خودرو در سراسر ایران این خودرو را تست و خریداری نمایید . ما در تیم اتویار قیمت میانگین بین 2 تا 2.5 میلیارد را برای این خودرو پیش بینی میکنیم اگر شما نظری در این خصوص دارید در قسمت نظرات برای ما یادداشت بگذارید .

خرید لوازم یدکی آریزو 8 از اتویار

در تصویر فوق خودرو فونیکس آریزو 8 را مشاهده میکنید

با ورود این خودرو جذاب به ایران پیش بینی شده است که برای خرید قطعات این خودرو متقاضی وجود خواهد داشت ما در اتویار با واردات لوازم یدکی خودرو های چینی نیاز شما را درخصوص تامین قطعات خودرو خود برطرف میکنیم خبر خوب این که مدیران خودرو خدمات پس از فروش خوب دارد و شما از بابت خرید قطعات این خودرو اصلا نگران نباشید .

همچنین ما در فروشگاه اتویار با عرضه لوازم یدکی چری  از جمله :

  1. لوازم یدکی آریزو 5
  2. لوازم یدکی آریزو 6
  3. لوازم یدکی آریزو 6 پرو
  4. لوازم یدکی تیگو 5
  5. لوازم یدکی تیگو 7
  6. لوازم یدکی تیگو 7 پرو
  7. لوازم یدکی تیگو 8

و سایر لوازم یدکی خودرو های چینی نیاز شما را برطرف میکنیم پس از عرضه این خودرو توسط مدیران خودرو به بازار ایران ما در اتویار تمامی لوازم یدکی آریزو 8 را عرضه می کنیم .

جمع بندی

در تصویر فوق نمای داخلی خودرو آریزو 8 را مشاهده میکنید

مقاله معرفی خودرو آریزو 8 جدیدترین سدان فونیکس ابتدا به بررسی طراحی ظاهری این خودرو پرداختیم سپس به آپشن های پیشرانه این خودرو پرداختیم و قیمت خودرو آریزو 8 را در ایران پیش بینی کردیم و در خصوص خرید لوازم یدکی آریزو 8 نکات مهمی را بازگو کردیم .

پیش بینی شده است با عرضه این خودرو به بازار ایران فروش فوق العاده ایی را داشته باشد و با خودرو های kmc رقابت میکند شما میتوانید لوازم یدکی KMC را از فروشگاه اتویار خریداری نمایید همچنین  هر گونه سوال در خصوص معرفی این خودرو و سایر خودرو های چینی دارید میتوانید با واحد پشتیبانی اتویار تماس بگیرید من و همکارانم در خدمت شما هستیم . (09903338473).

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *