اطلاعات روز خودرو

همه چیز درباره لوازم یدکی کی ام سی

در تصویر فوق خودرو کی ام سی ایکس 5 را مشاهده میکنید قطعات این خودرو در اتویار موجود است

نحوه خرید لوازم یدکی KMC از فروشگاه اتویار

برای بررسی همه چیز درباره لوازم یدکی کی ام سی برای خودروهایی که از برند KMC استفاده می‌کنند، می‌توانید به روش‌های زیر اقدام کنید:

  1. نمایندگی‌های رسمی KMC: به نمایندگی‌های رسمی و معرفی‌شده برند KMC در منطقه‌تان مراجعه کنید. این نمایندگی‌ها دارای موجودی وسیعی از لوازم یدکی موتوری مختلف برای انواع مدل‌های خودروهای KMC هستند.
  2. فروشگاه‌های آنلاین: به وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاینی که لوازم یدکی خودروهای KMC را عرضه می‌کنند، مراجعه کنید. معمولاً این فروشگاه‌ها محصولات اصلی و با کیفیت این برند را ارائه می‌دهند.
  3. فروشگاه‌های قطعات خودرو: به فروشگاه‌های متخصص قطعات خودرو مراجعه کنید و بپرسید که آیا لوازم یدکی موتوری برای خودروهای KMC در دسترس هستند یا خیر.
  4. بازار آنلاین: از سایت‌ها و بازارهای آنلاین مانند اینستاگرام، تلگرام، یا وب‌سایت‌های فروشگاهی معتبر استفاده کنید و جستجو کنید تا لوازم یدکی مورد نیاز خود را پیدا کنید.

قبل از خرید، اطمینان حاصل کنید که لوازم یدکی مورد نظر اصلی و از تولیدکننده‌ی معتبری است. همچنین، از قیمت و شرایط فروش مطلع شوید و اطمینان حاصل کنید که با توجه به نیازهای خود خرید را انجام دهید

لوازم یدکی موتوری کی ام سی

در تصویر فوق خودرو کی ام سی را مشاهده میکنید

لوازم یدکی موتوری برای خودروهای KMC شامل مجموعه‌ای از قطعات و تجهیزات است که برای عملکرد صحیح و ایمنی خودرو ضروری هستند. این لوازم یدکی شامل اما محدود به موارد زیر می‌شوند:

  1. فیلترها: شامل فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر سوخت و فیلترهای دیگر که برای تصفیه هوا، روغن و سوخت مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  2. سیستم انتقال قدرت: شامل زنجیره‌ها، کمک فنرها، روغن‌های گیربکس و دنده‌بکس و سایر قطعات مرتبط که برای انتقال قدرت از موتور به چرخ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  3. سیستم ترمز: شامل دیسک و صفحه ترمز، کالیپرها، پد ترمز و سایر قطعات مرتبط که برای ترمز کردن خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  4. سیستم تعلیق: شامل تعلیق‌ها، آمورتیسورها، روزنه‌ها و سایر قطعات مرتبط که برای ایجاد راحتی و استحکام در حرکت خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  5. سیستم تعلیق: شامل لاستیک‌ها، رینگ‌ها، سیستم تعلیق و قطعات مرتبط که برای استحکام و کارایی خودرو در جاده مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  6. سیستم روشنایی و الکتریکی: شامل لامپ‌ها، باتری، سیستم شارژ و قطعات مرتبط که برای روشنایی و عملکرد صحیح تمامی سیستم‌های الکتریکی خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  7. سیستم تهویه: شامل سیستم تهویه داخلی، سیستم گرمایش و سرمایش و سایر قطعات مرتبط که برای راحتی و رفاه در داخل خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همچنین، ممکن است به توجه به نوع و مدل خودرو، لوازم یدکی دیگری نیز مورد نیاز باشند که برای اطمینان از انتخاب درست بهتر است با تولیدکننده یا نماینده محلی خودرو های KMC  مشورت کنید

لوازم یدکی بدنه کی ام سی

در تصویر فوق خودرو کی ام سی جی 7 را مشاهده میکنید قطعات کی ام سی در اتویار موجود است

در مقاله همه چیز درباره لوازم یدکی کی ام سی به بررسی تمامی لوازم یان خودرو می پردازیم لوازم یدکی بدنه خودرو های KMC شامل قطعاتی است که برای تعمیر و جایگزینی قطعات خراب یا زیبایی‌دهی به بدنه خودرو استفاده می‌شود. این لوازم یدکی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  1. پنل‌های بدنه: شامل درب‌ها، سقف، سپرها، کاپوت، صفحه جلو و دیگر قطعات بدنه که ممکن است در اثر حوادث یا سایر ضربه‌ها خراب شوند و نیاز به تعویض داشته باشند.
  2. تزئینات بدنه: شامل قطعات داخلی و خارجی بدنه مانند محافظ برچسب، تزئینات کروم، نوارهای محافظ، روکش‌های زیری و دیگر لوازم جهت زیبایی‌دهی و محافظت از بدنه.
  3. آینه‌ها: شامل آینه‌های جانبی و آینه داخلی که ممکن است در نتیجه حوادث یا ضربات خراب شده و نیاز به تعویض داشته باشند.
  4. قطعات مهم نوری: شامل فانوس‌ها (جلو و عقب)، چراغ‌های جانبی، چراغ‌های خودرویی و سایر قطعات نوری که برای روشنایی و ایمنی خودرو لازم است.
  5. قطعات آبدارچی: شامل شیشه‌های جلو و عقب، شیشه‌های کناری، ویپرها و قطعات مرتبط که در صورت خرابی یا شکستگی نیاز به تعویض دارند.
  6. سیستم‌های قفل و راهنما: شامل قطعات قفل درب‌ها، دستگیره‌ها، قطعات کلید و ریموت و دیگر لوازم مرتبط که برای ایمنی و امنیت خودرو لازم است.

بهترین فروشگاه لوازم یدکی کی ام سی در ایران

در تصویر فوق خودرو کی ام سی ایکس 5 را مشاهده میکنید

برای بررسی فروشگاه مناسب برای خرید لوازم یدکی کی ام سی باید قیمت اقلام مورد نظر و کیفیت آنها را بررسی کنیم تا قطعات اورجینال را با بهترین کیفیت ممکن خریداری کنید یکی از فروشگاه های مناسب برای خرید قطعات خودرو های جدید چینی فروشگاه اتویار است این مجموعه با واردات لوازم یدکی خودرو نیاز شما را برای تهیه لوازم خودرو بر طرف میکند و با هدف حذف واسطه ها تمامی قیمت ها در این سایت زیر قیمت بازار است .

تمامی قطعات kmc از جمله :

  1. لوازم یدکی kmc t8
  2. لوازم یدکی kmc j7′
  3. لوازم یدکی kmc k7
  4. لوازم یدکی kmc x5

 

لوازم یدکی کی ام سی اصلی یا تقلبی ؟ چگونه تشخیص بدهیم .

در تصویر فوق نمای داخلی خودرو های کی ام سی را مشاهده میکنید

یکی از دغدغه های خریداران لوازم یدکی خرید قطعات اصلی است چرا که لوازم یدکی بی کیفیت ممکن است به خودرو شما آسیب بزند دو همچنین طول عمر کوتاهی نیز دارند .شما با خرید قطعات اورجینال میتوانید از خودرو خود بهتر مراقبت کنید و در هزینه های جانبی طولانی مدت خود صرفه جویی نمایید برای خرید باید فروشگاهی را انتخاب کنید که ضمانت اصالت کالا را به شما ارعه بدهد و خیال شما را از این بابت راحت کند .

ما در فروشگاه اتویار تمامی قطعات را با بهترین کیفیت به شما تقدیم میکنیم و شما میتوانید با خیالی آسوده خرید کنید یکی از اصلی ترین نشانه لوازم اورجینال درج شدن کد فنی روی قطعات است حتما قبل از خرید بارکد فنی درج شده را بررسی نمایید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *