لوازم یدکی کی ام سی

لوازم یدکی جک KMC T8 (60)

لوازم یدکی KMC K7 (76)

لوازم یدکی جک kmc j7 (84)

خرید لوازم یدکی کی ام سی

یکی از شرکت های تولید کننده خودرو های پیکاپ KMC است این شرکت از سال 2007 تاسیس شد و محصولات خود را وارد بازار کرده است . تهیه لوازم یدکی کی ام سی یکی از نیاز های مهم دارندگان این خودرو است شما میتوانید تمامی قطعات این خودرو را از سایت اتویار خریداری نمایید . 

این برند پر فروش محوصلات خود را در ایران با همکاری شرکت کرمان موتور تهیه میکند نمایندگی های کرمان موتور در سراسر کشور شعبه دارند و در دسترس هستند شما میتوانید لوازم یدکی کی ام سی را از نمایندگی های کرمان موتور خریداری نمایید و علاوه بر نمایندگی ها فروشاه های معتبر فراوانی چون فروشگاه اتویار هستند که لوازم یدکی را عرضه میکنند با قیمت مناسب و کیفیت بالا میتوانید خریداری نمایید .  

قیمت لوازم یدکی کی ام سی 

قیمت لوازم یدکی کی ام سی بستگی به نوع قطعه و کیفیت آن دارد به طور کلی لوازم یدکی اصلی این خودرو از قیمت بالا تری نسبت به لوازم یدکی وارداتی برخوردار هستند . با توجه به این که این برند در دسته برند های چینی است اما قیمت لوازم یدکی آن نسبت به ساتیر برند های چینی مناسب تر است و در حالت کلی خودرو های KMC خودرو هایی با نگهداری اسان هستند .

در تصویر فوق خودرو KMC را مشاهده میکنید لوازک یدکی KMC در اتویار موجود است

چگونه لوازم یدکی کی ام سی را خریداری کنیم ؟

در هنگام خرید لوازم یدکی حتما به اصالت قطعات دقت نمایید قطعات اورجینال طول عمر بالاتری دارند و از کیفیت بهتری برخوردار هستند . یکی از راه های تشخیص لوازم یدکی اورجینال بررسی کد فنی محصول است و میتوانید با اپلیکیشن های بارکد خوان این کد را بررسی نمایید . 

شما برای خرید لوازم یدکی خودرو خود دو راه پیش رو دارید هم میتوانید به صورت حضوری خرید کنید و هم این که خرید انلاین داشته باشید . اتویار یک فروشگاه لوازم یدکی خودرو است که برای شما خریدار گرامی امکان خرید انلاین لوازم یدکی را علاوه بر خرید حضوری آن فراهم نموده است . لوازم یدکی این برند  از قبیل : 

در اتویار از نوع شرکتی و با کیفیت بالا موجود است .

خرید آسان لوازم یدکی را در اتویار تجربه کنید

برخی از خودرو ها مانند جک J7 به تازگی وارد ایران شده است و لوازم یدکی جک J7 در هر فروشگاهی موجود نیست و برخی از انها از طرف نمایندگی فروش قطعات کرمان موتور هم پشتیبانی نمی شوند در این شرایط شما باید چندین فروشگاه را جست و جو کنید تا قطعه مورد نظر خود را بیابید ما در اتویار این نیاز شما را پاسخ داده ایم و با واردات لوازم یدکی نایاب خودرو های چینی دیگر شما نیاز به جست و جو ندارید با یک سرچ ساده در میان لوازم یدکی فروشگاه اتویار قطعه مورد نظر خود را خریداری نمایید همچنین اگر هر گونه سوال در خصوص نحوه ارسال قطعات و مشکلات فنی خودرو خود دارید میتوانید با تماس با واحد پشتیبانی ما نیاز خود را برطرف کنید .

معرفی خودرو های کی ام سی kmc 

از سال 1401 فروش ویژه خودرو های برند جک با عنوان جدید کی ام سی در ایران کشترش یافت و این خودرو ها به صورت نثد و اقساط پیش فروش شدند بسیاری از خریداران خودرو این خودرو ها را به خاطر طراحی زیبا و آپشن های فراوان در کنار قیمت مناسبی که نسبت به سایر خودرو های خارجی داشتند خریداری کردند در این قسمت سه مدل از پر فروش ترین خودرو های کی ام سی در ایران را بررسی میکنیم . 

یکی از پر فروش ترین پیکاپ های کی ام سی خودرو kmc k7 است این خودرو با طراحی منحصر به فرپد جلو پنجره ها و سایر قسمت های این خودرو نظر بسیاری از مخاطبان را جلب نموده است و در رنگ بندی های متنوع در بازار موجود است پر فروش ترین رنگ بندی این خودرو رنگ سفید آن است البته که به نظر ما جذاب ترین رنگ برای این شاسی پر فروش  چینی رنگ سفید است . 

یکی دیگر از خودرو ها عبارت است از kmc j7 این خودرو شاسی نمی باشد و پر فروش ترین رنگ آن رنگ مشکی است طراحی جلو پنجره این خودرو نیز به صورت خشن طراحی شده است و لوازم یدکی آن در فروشگاه های لوازم یدکی به وفور یافت می شود . 

و اما حال نوبت پر فروش ترین خودرو کی ام سی یعنی KMC T8 است این خودرو برای  آفرود سواری بسیار مناسب است و از دو مدل قبلی قدیمی تر است خودرو کی ام سی تی هشت به علت پر متقاضی بودن به راحت نیز فروش می رود برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این خودرو میتوانید مقاله معرفی خودرو های آفرودی چینی در بازار ایران را مطالعه فرمایید .