دسته‌بندی نشده, نوشته ها

معرفی مشخصات خودرو KMC T9

در تصویر فوق به بررسی مشخصات خودرو kmc t9 می پردازیم

یکی از جدید ترین خودرو های چینی خودرو KMC T9 است در مقاله معرفی مشخصات خودرو KMC T9 به برخی از مهم ترین مشخصات این خودرو میپردازیم .

این خودرو یک پیکاپ قدرتمند و مدرن از شرکت کرمان موتور است که در سال 1402 رونمایی شده است این خودرو با توجه به امکانات رفاهی و ایمنی به عنوان رقیبی سرسخت برای سایر خودرو های پیکاپ موجود در بازار ایران است در ادامه مهم ترین ویژگی های این خودرو را بررسی میکنیم .

بررسی طراحی خودرو KMC T9

در تصویر فوق معرفی مشخصات خودرو KMC T9 را مشاهده میکنید

این خودرو از نظر طراحی ظاهری یک خودرو عضلانی و خشن است و حس قدرت و اقتدار را به بیننده القا می کند حسی شبیه با پیکاپ های امریکایی به شما می دهد به خاطر عرض زیاد این خودرو  از مهم ترین ویژگی های بارز این خودرو میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • چراغ های جذاب LED جلو
  • جلو پنجره بزرگ همراه با خطوط برجسته
  • کابین جا دار و راحت
  • طراحی مناسب صندلی ها
  • مجهز به فرمان دیپالت
  • نمایشگر 10.4 اینچی
  • دسته بندی الکترونیکی
  • تنظیم دستی سیستم تهویه

این خودرو از نظر طراحی یکی از خودرو های جذاب برند KMC است و برای خرید گزینه مناسبی است .

بررسی پیرانه و عملکرد خودرو KMC T9

در تصویر فوق معرفی مشخصات خودرو KMC T9 را مشاهده میکنید لوازم یدکی KMC در اتویار موجود است

در مقاله معرفی مشخصات خودرو KMC T9 به بررسی عملکرد این خودرو جذاب می پردازیم . این خودرو مجهز به یک پیشرانه 2 لیتری و دارای 221 اسب بخار و 390 نیوتون بر متر گشتاور تولید می کند این خودرو دارای گیربکس 8 سرعته است . شتاب صفر تا صد این خودرو حدود 9 ثانیه است و حداکثر سرعت این خودرو 180 کیلومتر بر ساعت است . این خودرو دارای سیستم چهار چرخ متحرک است و دارای مد های رانندگی متنوع شامل : (SPORT-SNOW-NORMAL-ECO ) است که میتوانید با کمک دکمه داخل کابین انتخاب کنید و همچنین دارای مد های دیفرانسیل (2H 4H 4L )را میتوانید به صورت دستی تغییر بدهید . 2H یعنی دیفرانسیل عقب و 4H یعنی سبک و 4L یعنی سنگین . همچنین این خودرو دارای ترمز و پارک اتومات است این خودرو با توجه به امکاناتی که دارد گزینه مناسبی برای خرید می باشد .

بررسی امکانات رفاهی خودرو KMC T9

در تصویر فوق خودرو کی ام سی T9 را مشاهده میکنید

این خودرو از امکانات رفاهی بسیاری بهره می برد که از مهم ترین آنها به موارد زیر اشاره میکنیم :

  • سانروف
  • سیستم تهویه اتوماتیک
  • دوربین 360 درجه
  • سیستم کنترل پایداری
  • ترمز ABS
  • ایربگ های متعدد

خرید لوازم یدکی KMC T9

در تصویر فوق خودرو کی ام سی تی ۹ را مشاهده میکنید

به محض ورود یک خودرو با بازار خودرو ایران نیاز مردم به خرید لوازم یدکی آن خودرو به شدت افزایش می یابد . خودرو های برند KMC از سال 1400 وارد بازار ایران شده است و نیاز به خرید لوازم یدکی KMC بسیار افزایش یافته است ما برای خرید فروشگاه اتویار را پیشنهاد میکنیم ما در فروشگاه اتویار لوازم یدکی خودرو های KMC از جمله :

  1. لوازم یدکی KMC K7
  2. لوازم یدکی KMC J7
  3. لوازم یدکی KMC T8

خبر خوب : به محض عرضه خودرو KMC T9 توسط کرمان موتور ما در فروشگاه اتویار تمامی لوازم یدکی این خودرو را پشتیبانی میکنیم و میتوانید با خیالی آسوده این خودو را خریداری کنید . نمایندگی هیا کرمان موتور متاسفانه خدمات پس از فروش خوبی ندارند و یکی از نقاط ضعف این شرکت خودرو سازی عدم پشتیبانی قوی می باشد که ما در تیم اتویار در تلاش هستیم این پشتیبانی را در اختیار شما بگذاریم .

قیمت خودرو KMC T9

در تصویر فوق قیمت خودرو kmc t9 را مشاهده میکنید

برای این خودرو هنوز قیمتی توسط کرمان موتور اعلام نشده است اما احتمالا یک قیمت رقابتی در بازار با سایر پیکاپ ها خواهد داشت . این خودرو به زودی در نمایندگی های کرمان موتور موجود خواهد شد  و میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کرمان موتور مراجعه نمایید . اما تمامی خودرو های این برند با توجه به امکانات مطلوبی که دارند از قیمت مناسبی برخوردار هستند و بسیار پر فروش بوده اند پیش بینی می شود این خودرو در بازار ایران بسیار پر فروش باشد و نظر بسیاری از علاقه مندان به آفرود و سواری در جاده را به خود اختصاص بدهد .

نتیجه گیری

در مقاله معرفی مشخصات خودرو KMC T9 ابتدا به بررسی طراحی این خودرو پرداختیم سپس عملکرد آن را بررسی کردیم و مهم ترین آپشن های T9 را نام بردیم همچنین نکاتی برای خرید لوازم یدکی این خودرو به شما اموختیم و اتویار را به عنوان فروشگاهی برای تامین قطعات KMC معرفی کردیم . سپس به بررسی قیمت این خودرو پیکاپ پرداختیم اگر هر گونه سوال در خصوص معرفی این خودرو و خرید لوازم یدکی خودرو های چینی  دارید با واحد پشتیبانی اتویار تماس بگیرید (09903338473) .

سوالات متداول

آیا خودرو KMC T9 یک رقیب برای سار پیکاپ ها می باشد ؟

بله این خودرو با توجه به امکاناتی که دارد پیش بینی می شود که یک رقیب قوی برای سایر پیکاپ های موجود در بازار ایران باشد .

خودرو KMC T9 در ایران با چه چالش هایی مواجه خواهد بود ؟

یکی از چالش های خودرو های برند کرمان موتور در ایران خدمات پس از فروش ضعیف این برند است .

آیا خودرو KMC T9 در ایران با استقبال خوبی روبرو خواهد شد ؟

پیش بینی شده است که این خودرو در بازار ایران بسیار پر فروش باشد مانند KMC T8

2 دیدگاه در “معرفی مشخصات خودرو KMC T9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *