دسته‌بندی نشده

اخذ نمایندگی لوازم یدکی خودرو های چینی

در تصویر فوق Photo of car spare parts agency را مشاهده میکنید

در این مقاله جامع به راهکار های لازم برای اخذ نمایندگی لوازم یدکی خودرو های چینی  می پردازیم این مقاله توسط تیم تولید محتوای فروشگاه اتویار متن نویسی شده است لطفا تا انتها با ما همراه باشید و نظرات خود را در خصوص این مطالب برای ما بنویسید .

در سراسر ایران نمایندگی های لوازم یدکی خودرو های چینی در حال فعالیت هستند و با افزایش فروش این خودرو ها در بازار ایران نیاز به نمایندگی ها افزایش پیدا میکند و یک راه مناسب برای پیشرفت در زمینه فروش قطعات خودرو گرفتن نمایندگی می باشد قبل از اقدام به اخذ باید شرایط و قوانین را در شرکت های مختلف بررسی نمایید و حتما برندی را انتخاب کنید که با شرایط و اهداف شما مطابقت داشته باشد همچنین برای راه اندازی این مجموعه شما نیاز به سرمایه کافی  دارید .یکی از برند های محبوب چینی که به تازگی وارد ایران شده است kmc است و از این رو نیاز به خرید لوازم یدکی KMC از جمله جدید ترین خودرو شاسی بلند این برند به شدت افزایش یافته است برای خرید لوازم یدکی KMC K7  به سایت اتویار مراجعه کنید .

اگر شما تا کنون در بازار فروش قطعات خودرو های چینی هیچ گونه تجربه ایی ندارید اصلا توصیه نمیکنیم که به دنبال راه اندازی نمایندگی فروش قطعات باشید چرا که این حوضه نیاز مند تخصص و تجربه کافی می باشد . افردای که در زمینه فروش قطعات خودرو فعالیت دارند به خوبی از این موضوع آگاهی دارند که برای یک نمایندگی خدمات پس از فروش و رضایت مشتریان امری بسیار حیاتی است . در حالت کلی برای اخذ نمایندگی باید مراحل زیر را گام به گام طی نمایید .

انتخاب برند مورد نظر برای نمایندگی

در تصویر فوق برند های چینی برای اخذ نمایندگی لوازم یدکی خودرو های چینی را مشاهده میکنید

در بررسی شرایط لازم برای اخذ نمایندگی لوازم یدکی خودرو های چینی  باید ابتدا برند مورد نظر را در میان خودرو های چینی انتخاب نمایید شرکت های مختلی در ایران فعالیت گسترده دارند از جمله :

  • شرکت مدیران خودرو
  • شرکت کرمان موتور
  • شرکت بهمن موتور

این شرکت هایی که نام برده شده اصلی ترین برند های خودرو های چینی را در ایران عرضه میکنند . البته برند های چینی دیگر نیز در ایران فعالیت دارد انتخاب این موضوع در اختیار شما می باشد .

بررسی شرایط و قوانین برند های مختلف

در تصویر فوق شرایط اخذ نمایندگی لوازم یدکی خودرو های چینی را مشاهده میکنید

 

برای بررسی شرایط باید به وب سایت هر یک از این شرکت ها مراجعه نمایید و با مطالعه دقیق برندی را انتخاب کنید که با شرایط شما سازگار باشد . برای اطلاع از شرایط دقیق میتوانید به صورت حضوری نیز به یکی از نمایندگی ها مراجعه نمایید و فرم مربوطه را مطالعه کنید .

اگر برند مورد نظر شما شرایطی دارد که شما قادر به پاسخگویی به آن نیستید حتما شرکت مورد نظر را تغییر بدهید و برندی را انتخاب کنید تا بتوانید شرایط مورد نیاز آنها را به بهترین صورت فراهم نمایید تا در این زمینه شغلی موفق شوید !

تکمیل فرم و مراحل اداری

برای شروع مراحل اداری از طرف شرکت مربوطه فرمی در اختیار شما قرار میگیرید و شما باید دقیق فرم را پر کنید . این فرم را میتوانید از وب سایت شرکت دانلود کنید در این فرم اطلاعاتی مانند : نام و نام خانوداگی – تمکن مالی – سابقه کار – سند مالکیت و ……… درج شود .

تحویل مدارک لازم به شرکت مورد نظر

در این مرحله مدارک لازمه برای ثبت نمایندگی را باید جمع آوری کنید و به شرکت تحویل بدهید این مدارک مهم شامل : جواز کسب – سند مالکیت – گواهی عدم سو پیشینه – مدارک تحصیلی – سوابق کاری  و ……. می باشد . اگر مراحل تحویل و تکمیل مدارک شما صورت نگیرید ادامه مراحل برای شما غیر ممکن می باشد .

مصاحبه و بررسی سابقه کار

در تصویر فوق بررسی سابقه کار در حوضه فروش قطعات خودرو را مشاهده میکنید

در این مرحله پس از تایید مدارک شما از طرف شرکت مورد نظر یک دعوتنامه برای شما ارسال می شود و شما برای مصاحبه دعوت می شوید در این مصاحبه مهم نکاتی در خصوص سابقه کار – تخصص انگیزه و توانای شما از راه اندازی نمایندگی پرسیده می شود .

عقد قرارداد مربوطه

پس از قبول شده مصاحبه شما باید عقد قرارداد صورت بگیرید در این قرارداد شرایط و نکات مهم در همکاری تعهدات طرفین و نحوه تصویه حساب میزان حاشیه سود و ……… ذکر می شود . و پس از عقد قرار داد به سراغ مراحل بعد می رویم . حتما پس از عقد قرار داد باید محل مورد نظر را تجهیز نمایید منظور از تجهیز کردن نصب قفسه ها – تابلو مورد نظر – کامپوتر – نرم افزار های لازمه – لوازم اداری و پرسنل مورد نیاز و غیره می باشد .

آموزش

در تصویر فوق اخذ نمایندگی لوازم یدکی خودرو های چینی را مشاهده میکنید

با توجه به تجربه شما در زمینه فروش تخصصی باز هم از طرف شرکت های طرف قرارداد شما برای شما دوره آموزش برگذار میکنند تا شما در این بازار با موفقیت بالاتری فعالیت کنید این آموزش در خصوص موارد زیر است :

  • معرفی محصولات
  • خدمات
  • بازاریابی فروش
  • برخورد با مشتری

و غیره در اختیار شما قرار میگیرد .مسیری که شما در آن قدم گذاشته اید و جلو می روید یک مسیر عالی برای پیشرفت شغلی شما است پس با صبر و بردباری تمامی مراحل را پشت سر بگذارید .

شروع فعالیت شما

در تصویر فوق نمایندگی لوازم یدکی خودرو را مشاهده میکنید

حالا شا تمامی مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشته اید و میتوانید با خیالی آسوده  فعالیت خود را آغاز نمایید بسیاری از نمایندگی ها برای راه اندازی افتتاحیه برگذار میکنند و در این مراسم افتتاحیه بسیاری از مشتریان هدف را جذب میکنند .اگر در تمامی مراحل بالا دچار مشکل شدید میتوانید با واحد های زیر مشکل خود را در میان بگذارید و مشکل خود را رفع نمایید  :

  1. اتاق اصناف
  2. اتحادیه لوازم یدکی خودرو
  3. انجمن وارد کنندگان خودرو
  4. نمایشگاه های بین المللی

همچنین اگر هر گونه سوال در خصوص هر یک از مراحل برای راه اندازی نمایندگی دارید کافی است با ما تماس بگیرید  اتویار وارد کننده قطعات پر مصرف خودرو های چینی است و تمامی برند های چین از جمله :

  • لوازم یدکی چری
  • لوازم یدکی بهمن موتور
  • لوازم یدکی kmc
  • لوازم یدکی جک
  • لوازم یدکی mvm
  • لوازم یدکی جیلی

و غیره در این فروشگاه موجود است و همراه با ضمانت اصالت قطعات و تضمین قیمت در این مجموعه عرضه می شود ما امکان خرید حضوری و غیر حضوری را برای شما فراهم کرده ایم تا شما با خیالی آسوده خرید کنید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *