دسته‌بندی نشده, نوشته ها

عواقب استفاده از لوازم یدکی تقلبی

در تصویر فوق عواقب استفاده از لوازم یدکی تقلبی را مشاهده میکند لوازم یدکی اورجینال در اتویار موجود است

در مقاله عواقب استفاده از لوازم یدکی تقلبی اطلاعات جامعی در خصوص لوازم یدکی تقلبی در اختیار شما میگذاریم با ما همراه باشید .لوازم یدکی تقلبی یا قاچاق قطعات و تجهیزاتی هستند که استاندارد های لازمه را ندارند و اغلب با موارد اولیه بی کیفیت ساخته شده اند این دسته از قطعات اغلب با قیمت بسیار پایین تری نسبت به لوازم یدکی اورجینال به فروش می رسند و به خاطر ارزان بودن مورد توجه برخی از مردم قرار می گیرد .در ادامه به برخی از عواقب جبران ناپذیر خرید این دسته از قطعات می پردازیم .

کاهش عملکرد و کارایی خودرو

لوازم یدکی فیک از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند و نمیتوانند عملکرد مطلوبی را از خود نشان دهند و این امر باعث می شود خودرو شما سرعت و ستاب کمتری داشته باشد و عملکرد سابق خود را نداشته باشدو در برخی از موارد منجرب به کاهش فرمان پذیری خودرو و همچنین افزایش مصرف سوخت می شود .

در تصویر فوق لوازم یدکی تقلبی و راه های تشخیص لوازم یدکی تقلبی را مشاهده میکنید

افزایش خطرات ناگهانی

این قطعات بی کیفیت استاندارد های لازمه و ایمنی را ندارند و این امر میتواند منجرب به افزایش خطرات ایمنی در هنگام رانندگی شود اگر شما از لنت تقلبی در خودرو خود استفاده نمایید مسافت ترمز گیری خودرو شما یعنی مدت زمانی که پدال ترمز را فشار میدهید تا خودرو شما کامل ایست کند طولانی می شود و در مواقعی هم ممکن است علاوه بر اسیب های مالی آسیب های جانی نیز به همراه داشته باشد .

خرابی زود هنگام خودرو

خودرو شما از اتصال هزارن قطعه متفاوت به وجود امده است و اگر یک قطعه آسیب ببیند در عملکرد خودرو شما اختلال ایجاد می شود این دسته از لوازم یدکی تقلبی کیفیت پایینی دارند و عمر مفید انها بسیار کمتر از نمونه اورجینال آنها است به همین دلیل خرابی زود هنگام دارند و منجرب به افزایش هزینه های تعمیر و نگه داری در خودرو شما می شود .

عدم گارانتی و ضمانت قطعات

در تصویر فوق لوازم یدکی را مشاهده میکنید به بررسی عواقب خرید لوازم یدکی تقلبی می پردازیم

یکی از نکات مهم در هنگام خرید لوازم یدکی که در مقاله لوازم یدکی اورجینال لیفان را خریداری کنید به صورت مفصل به آن ها اشاره کردیم خرید قطعات دارای ضمانت و گارانتی است برخی از فروشگاه های معتبر چون فروشگاه اتویار تمامی لوازم یدکی خودرو های چینی را همراه با ضمانت اصالت کالا و همچنین ضمانت بستن قطعه عرضه میکند ولی متاسفانه قطعات تقلبی گارانتی ندارند و در صورت بروز هر گونه مشکل امکان تعویض وجود ندارد .

نکته مهم : یکی از نکات مهم در خصوص لوازم یدکی تقلبی این است که شما لوازم یدکی تقلبی را با لوازم یدکی وارداتی اشتباه نگیرید لوازم یدکی وارداتی قطعاتی هستند که سایر شرکت های چینی از روی لوازم یدکی شرکتی تولید کرده اند این قطعات کیفیت مناسب دارند و دارای استاندارد های لازمه هستند و همراه با ضمانت به فروش می رسند .

نکات مهم در هنگام خرید لوازم یدکی خودرو های چینی

در تصویر فوق لوازم یدکی خودرو های چینی را مشاهده میکنید

در مقاله عواقب استفاده از لوازم یدکی تقلبی لازم است یک سری نکات مهم در هنگام خرید قطعات بگوییم تا شما با آگاهی کامل لوازم یدکی خودرو خود را تهیه نمایید این نکات شامل موارد زیر می باشد :

  1. از خرید لوازم یدکی از مراکز غیر مجاز دوری کنید امروزه بسیاری از سایت های تبلیغاتی امکان این را فراهم کرده اند که افراد در این سایت ها اگهی بگذارند و اجناس خود را به فروش برسانند و برخی از سود جویان نیز در این سایت های متفرقه فعالیت دارند و لوازم یدکی فیک به مردم می فروشند .
  2. حتما قبل از خرید از اصالت لوازم یدکی اطمینال حاصل کنید و لوازم یدکی اورجینال خریداری کنید.
  3. از فروشنده درخواست کنید که ضمانت نامه به شما بدهد و کارتن داشته باشد

برای خرید لوازم یدکی با کیفیت و اورجینال میتوانید به سایت اتویار مراجعه نمایید لوازم یدکی خودرو های چینی از قبیل :

و سایر برند های چینی در اتویار موجود است و شما میتوانید به صورت مستقیم و غیر مستقیم از ما خرید کنید ما در اتویار فقط و فقط لوازم یدکی با کیفیت را به شما عرضه می کنیم همچنین امکان ارسال قطعات به سراسر ایران فراهم شده است و خدمات مرجوعی کالا در صورت بروز هر گونه مشکل در این مجموعه برقرار است .

روش های تشخیص لوازم یدکی تقلبی

در تصویر فوق لوازم یدکی خودرو را مشاهده میکنید

قیمت لوازم یدکی : یکی از نشانه های لوازم یدکی تقلبی قیمت پایین انها است اگر دیدید جایی قطعات را با قیمت بسیار پایین عرضه میکند شک نکنید که تقلبی هستند و از خرید این دسته از قطعات دوری کنید .

بسته بندی قطعات خودرو : لوازم یدکی فیک در بسته بندی های نامناسب و بی کیفیت و برخی از انها حتی بدون کارتن هستند و هیچ اطلاعاتی مانند کدفنی و تاریخ تولید و انقضا روی بسته بندی آنها درج نشده است .

ظاهر لوازم یدکی : معمولا لوازم یدکی بی کیفیت از موارد اولیه نا مناسب تولید می شوند اگر ظاهر قطعه دارای ایراداتی مانند ناهمواری و کجی یا هر گونه بی دقتی است بدانید تقلبی است و آن قطعه را نخرید !

علامت تجاری : لوازم یدکی فیک هیچ گونه علامت تجاری یا بارکد فنی ندارند و بی نام و نشان هستند این دسته از قطعات دارای کد رهگیری نیز نیستند .

علاوه بر نکات بالا شما میتوانید از فرد مکانیک برای تشخیص لوازم یدکی تقلبی کمک بگیرید و از انها بخواهید به شما کمک کند .

نتیجه گیری

در مقاله ٰعواقب استفاده از لوازم یدکی تقلبی راه های تشخیص لوازم یدکی تقلبی را به شما اموختیم همچنین عواقب خرید این دسته از قطعات را به شما گفتیم تا شما از خرید انها دوری کنید همچنین یک مرجع معتبر برای خرید لوازم یدکی اورجینال معرفی کردیم تا قطعات مورد نیاز خود را به آسانی تهیه کنید. اگر هر گونه سوال در خصوص این مقاله و یا مشکلات فنی خودرو خود دارید با ما در میان بگذارید (09903338473).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *