دسته‌بندی نشده, نوشته ها

لوازم یدکی اورجینال لیفان را خریداری کنید .

در تصویر فوق خرید لوازم یدکی لیفان را از اتویار مشاهده میکند

لوازم یدکی اورجینال لیفان قطعاتی هستند که توسط خود شرکت لیفان تولید می شوند. این قطعات از کیفیت بالایی بر خوردار است و طبق استاندارد های شرکت لیفان ساخته شده اند . این دسته از قطعات دارای علامت تجاری یا لوگو لیفان هستند و دارای تاریخ تولید هستند یکی دیگر از نشانه های این نوع لوازم بارکد فنی انها است . همانطور که میدانید لوازم یدکی شرکتی دارای کدفنی هستند .

یکی از راه های حفظ سلامت خودرو شما خرید لوازم یدکی شرکتی لیفان است این قطعات عمر بیشتری دارند و به سایر قطعات خودرو شما آسیب نمی رسانند . در ایران لوازم یدکی اصلی را میتوان از نمایندگی های لیفان خریداری کرد همچنین برخی از فروشگاه لوازم یدکی معتبر نیز لوازم یدکی اصلی را به فروش می رسانند از جمله فروشگاه اتویار . اتویار وارد کننده قطعات لیفان از چین است و تمام خودرو های لیفان از جمله لوازم یدکی لیفان 820 را به صورت تخصصی کار میکند در ادامه به برخی از مزایای خرید لوازم یدکی اورجینال اشاره میکنیم :

  • کیفیت و دوام بالا
  • عملکرد بهینه خودرو
  • کاهش احتمال خرابی
  • طول عمر بیشتر خودرو

در تصویر فوق لوازم یدکی اورجینال لیفان را مشاهده میکنید

لوازم یدکی لیفان تهران

اگر شما قصد خرید لوازم یدکی لیفان را دارید و میخواهید از تهران تهیه کنید باید به بورس لوازم یدکی خودرو در تهران واقع در خیابان ملت مراجعه کنید . برخی از فروشگاه ها دارای سایت فروشگاهی هستند و با مراجعه به سایت میتوانید خرید کنید اگر شما در شهر هایی به جز تهران هستید با خرید آنلاین متوانید قطعات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری نمایید . اگر شما ساکن تهران هستید میتوانید محصولات اتویار را درب منزل دریافت کنید سپس پرداخت نمایید ما در اتویار برای شما امکاناتی مانند ضمانت اصالت کالا و ارسال به موقع قطعات را می دهیم تا شما خریدی  آسان داشته باشید .

نحوه خرید لوازم یدکی اورجینال لیفان از اتویار

در تصویر فوق لوازم یدکی لیفان را مشاهده میکنید

سایت اتویار یک فروشگاه جامع لوازم یدکی خودرو های چینی است و تمامی لوازم یدکی لیفان را میتوانید در این فروشگاه بیابید کافی است نام قطعه مورد نظر خود را سرچ نمایید و یا در قسمت لوازم یدکی لیفان خودرو خود را انتخاب کنید و قطعه مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه نمایید اگر کالای مورد نظر شما در لیست قطعات اتویار موجود نیست با ما تماس بگیرید و موجودی را استعلام بگیرید .

در خصوص روش پرداخت در اتویار شما میتوانید هم از روش کارت به کارت و هم از طریق درگاه زرین بال خرید کنید دقت کنید که در قسمت مشخصات تمامی مشخصات خود را به صورت دقیق وارد کنید و اگر نکته خاصی در خصوص ارسال بار خود دارید در قسمت یادداشت ها برای ما بنویسید همکارانم بررسی میکنند .

چگونه معتبر ترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو های چینی را پیدا کنیم ؟

در تصویر فوق خودرو های لیفان را مشاهده میکنید لوازم یدکی لیفان در اتویار موجود است .

 

برای یافتن یک فروشگاه معتبر برای خرید لوازم یدکی خودرو های چینی باید دقت کنید به موارد زیر و تمامی این نکات را بررسی کنید تا خریدی با کیفیت بالا و قیمت مناسب داشته باشید .

  1. حتما داشتن ای نماد الکترونیکی را بررسی کنید و از فروشگاهی خرید کنید که این نماد را داشته باشد .
  2. به نظرات افرادی که از این فروشگاه خرید کرده اند دقت کنید که آیا انها رضایت داشته اند یا خیر .
  3. حتما به لوکیشن فروشگاه دقت کنید و از فروشگاه هایی که در بورس لوازم یدکی هستند خرید کنید .
  4. قبل از خرید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و از موجودی قطعات اطمینان حاصل کنید .
  5. در هنگام انتخاب قطعه دقت کنید که درست انتخاب کنید و راست و چپ بودن قطعه درست باشد .
  6. اگر قصد خرید عمده دارید میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه مورد نظر مراجعه کنید بعد ها آنلاین خرید کنید.

یکی از فروشگاه های معتبر در تهران که به صورت خاص روی لوازم یدکی لیفان کار میکند و تمامی قطعات این فروشگاه اورجینال است سایت اتویار است شما با اولین خرید میتوانید به جمع مشتریان این فروشگاه بپیوندید و از مزایای بسیاری بهره مند شوید . همچنین این مجموعه سایر برند های چینی از قبیل : ( لوازم یدکی جک – لوازم یدکی لیفان – لوازم یدکی جیلی – لوازم یدکی چری – لوازم یدکی KMC –  لوازم یدکی MVM و ……………………………………….) موجود دارد .

1 دیدگاه در “لوازم یدکی اورجینال لیفان را خریداری کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *