دسته‌بندی نشده

مقایسه تیگو 7 پرو با x55 پرو در اتویار

همواره خریداران خودرو به دنبال بررسی مشخصات خودرو مورد نظر خود و مقایسه آن با خودرو هایی با رنج قیمت یکسان هستند تا اطلاعات کافی در خصوص خودرو مورد نظر را داشته باشند چرا که خودرو های چینی موجود در بازار بسیار متنوع است و در سال های اخیر چین خودرو های جذاب و متنوع با امکانات رفاهی عالی به سراسر دنیا عرضه کرده است هر خودرو جدیدی که وارد بازار می شود نیاز به بررسی مشخصات و بازگو کردن آپشن ها و معایب آن داریم تا افرادی که قسط خرید خودرو دارند آسان تر خودرو مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند . این دو خودرو خودرو هایی هستند که سطح شهر در این یک سال اخیر بسیار دیده می شوند .

مشخصات ام وی ام x55 پرو

در تصویر فوق خودرو ام وی ام x55 pro را مشاهده میکنید

خودرو X55 PRO در مقایسه با تیگو 7 پرو دارای شباهت های بسیاری است هر دو این خودرو ها توسط مدیران خودرو به بازار عرضه شده است از نظر ظاهری شباهت هایی با یکدیگر دارند در خصوص بررسی خودرو ام وی ام X55 PRO لازم به ذکر است که این خودرو قیمت 1 میلیارد تومنی دارد و به صورت نقدی و اقساط به فروش می رسد و در رنگ بندی های متنوع به بازار عرضه شده است لوازم یدکی این خودرو توسط مدیران خودرو تا حدودی پشتیبانی می شود و سایر فروشگاه لوازم یدکی خودرو های چینی  از جمله فروشگاه اتویار نیز لوازم یدکی ام وی ام X55 پرو  را وارد کرده اند و با قیمت مناسب و کیفیت عالی عرضه میکنند .

مصرف سوخت خودرو با توجه به رانندگی شما تایین می شود اما در حالت کلی هر دو این شاسی بلند ها مصرف سوخت یکسانی دارند در ادامه به برخی از مهم ترین امکانات رفاهی MVM X55 PRO می پردازیم با ما همراه باشید :

  • دارای سانروف
  • سیستم کروز کنترل
  • مجهز به سیستم صوتی
  • دارای گرمکن صندلی
  • درب صندوق برقی
  • داخل شدن بدون کلید و استارت دکمه ایی

این خودرو از نظر ایمنی عملکرد خوبی دارد و شما میتوانید با خیالی آسوده خریداری نمایید . این خودرو از نظر طراحی ظاهری دارای خطوط منحنی است و چراغ ها نیز به این صورت طراحی شده است و این خطوط منحنی نظر بسیاری از خریداران را به خود اختصاص داده است و بسیار پر فروش بوده است .

مشخصات تیگو 7 پرو

در تصویر فوق خودرو تیگو 7 پرو را مشاهده میکنید

یکی از شاسی بلند های محبوب و پر فروش چینی در بازار ایران تیگو 7 پرو و تیگو 7 پرومکس است و در کشور ما این دو خودرو در سال اخیر بسیار پر فروش بوده اند در مقاله مقایسه تیگو 7 پرو با x55 پرو در اتویار به بررسی مشخصات این دو خودرو میپردازیم خودرو تیگو 7 پرو قیمت حدودی یک میلیارد و دویست میلیارد تومنی  دارد . خدمات پس از فروش این خودرو توسط شرکت مدیران خودرو اراعه می گردد در ادامه مشخصات این خودرو را از نظر ایمنی ذکر میکنیم :

  • مجهز به شش کیسه هوا
  • دارای سیستم ترمز ABS
  • سیستم کنترل کشش
  • سیستم کنترل سرعت در شیب
  • سیستم کمکی برای سر بالایی ها
  • ورود بدون کلید و استارت دکمه ایی
  • آینه جانبی تاشو
  • هشدار تصادف از جلو

همانطور که در بالا ذکر کردیم سیستم هشدار تصادف از جلو خیلی پر کاربرد است و از وقوع بسیاری از حوادث برای شما جلوگیری میکند در هنگام انتخاب خودرو مورد نظر خود حتما به نکات و آپشن های برای ایمنی خودرو دقت نمایید . در خودرو تیگو 7 پرو خطوط تیز و خشن در بدنه بسیار بیشتر است و طراحی ظاهری این خودرو به این صورت می باشد . لوازم یدکی تیگو 7 پرو در ایران پشتیبانی می شود و با کمبود قطعات مواجه نیستیم .

بررسی ابعاد تیگو 7 پرو با x55 پرو

تیگو 7 پرو طول 4500 میلی متری و عرض 1842 میلی متری دارد و از نظر ابعاد از خودرو ام وی ام ایکس 55 پرو بزرگتر است همچنین این خودرو از نظر داخلی جادار تر م بزرگتر از ایکس 55 پرو است و این نکته نظر بسیاری از خریدار هارا جلب نموده است اگر به دنبال خرید یک خودرو جادار تر هستید تیگو 7 پرو را انتخاب نمایید .

بررسی امکانات رفاهی تیگو 7 پرو با x55 پرو

در مقاله مقایسه تیگو 7 پرو با x55 پرو در اتویار باید امکانات رفاهی دو خودرو را بررسی کنیم تا شما آسان تر خرید کنید از نظر امکانات رفاهی هر دو خودرو تقریبا یکسان هستند و امکاناتی نظیر : ( فرمان برقی – دوربین 360 درجه -نمایشگر لمسی -سیستم صوتی – دکمه کروز کنترل ) هستند اما تیگو 7 پرو یک آپشن به نام هشدار نقطه کور و هشدار تصادف از جلو دارند که بسیار عالی است و از حوادث ناشی از بی توجهی راننده جلوگیری میکند .

نتیجه گیری

در این مقاله مقایسه تیگو 7 پرو با x55 پرو در اتویار به بررسی این دو خودرو پرداختیم اگر دنبال خرید یک خودرو با هزینه کمتر هستید ام وی ام X55 پرو را خریداری نمایید چرا که این خودرو شاسی بلند شتاب خوبی هم دارد و شرایط فروش اقساطی برای این خودرو فعال است ولی اگر دنبال یک شاسی ایمن تر و جادار تر با آپشن های بیشتر هستید تیگو 7 پرو را خریداری نمایید اگر شما مالک هر یک از این خودرو ها هستید و نکته خاصی از این خودرو مد نظر شما است نظرات خود را برای ما یه اشتراک بگذارید تا سایر عزیزان که قسط خرید این خودرو ها را دارند با دیدی جامع تر خودرو خود را انتخاب نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *