دسته‌بندی نشده

تفاوت خودرو تیگو 7 پرو و تیگو 7 پرومکس

معرفی خودرو تیگو 7 پرو

تیگو 7 پرو یک خودرو جذاب از خانواده تیگو است در مقاله بررسی تفاوت خودرو تیگو 7 پرو و تیگو 7 پرومکس به معرفی این دو خودرو و بررسی تفاوت آنها می پردازیم . این خودرو به علت طراحی مدرن و ظاهر زیبا توانسته است در بازار ایران فروش خوبی داشته باشد با افزایش فروش این خودرو جذاب نیاز بازار به خرید لوازم یدکی آن نیز رو به رشد است در حالت کلی لوازم یدکی تیگو 7 پرو به دسته بندی های زیر تقسیم می شود :

  • قطعات مصرفی : به لوازمی که به صورت دوره ایی باید تعویض شوند و عمر مفید آنها محدود ایت قطعات مصرفی می گویند این دسته از لوازم مانند : روغن موتور – لنت ها – دیسک و صفحه – فیلتر ها – تسمه تایم – لاستیک  و …….
  • قطعات یدکی : به لوازم یدکی که معمولا بر اثر تصادف دچار اسیب می شود و باید تعویض شود قطعات یدکی می گویند مانند چراغ ها – سپر ها – اینه ها – درب ها – و قطعات موتور و …..

برای خرید لوازم یدکی این خودرو به فروشگاه های لوازم یدکی خودرو های چینی مراجعه نمایید . ما در این فروشگاه تمام تلاش خود را برای تامین لوازم یدکی تیگو 7 پرو میکنیم تا شما بتوانید لوازم مورد نیاز خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به صورت آنلاین خریداری نمایید .

معرفی خودرو تیگو 7 پرومکس

در تصویر فوق خودرو تیگو 7 پرومکس را مشاهده میکنید

پس از تولید خودرو تیگو 7 نمونه تیگو 7 پرو و تیگو 7 پرومکس وارد بازار شده است نمونه پرومکس این خودرو نیز جذاب و پر فروش بوده است و با نمونه پرو شباهت های بسیاری داشته است . این خودرو از طراحی ظاهری جذابی برخوردار است و به یک موتور 1.5 لیتری توربو شارژ است و مصرف سوخت ان حدود 7.5 لیتر در هر 100 کیلو متر است اگر به دنبال خرید یک شاسی بلند با کیفیت  مدرن و قدرتمند هستید خرید این خودرو را به شما توصیه میکنیم .

این خودرو به سقف پانوراما مجهز است در حالی که نمونه پرو سقف معمولی دارد و همچنین تیگو 7 پرومکس دارای سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه است در حالی که نمونه پرو سیستم تهویه یک کاناله دارد .ما در خودرو تیگو 7 پرومکس یک سیستم صوتی عالی با ده بلندگو داریم در حالی که نمونه پرو فقط 4 بلند گو دارد .

تفاوت ظاهری تیگو 7 پرو و تیگو 7 پرومکس

در تصویر فوق خودرو تیگو 7 پرو را مشاهده میکنید لوازم یدکی تیگو 7 پرو در اتویار موجود است

از نظر ظاهری این دو خودرو تیگو دارای تفاوت های مهمی هستند از جمله جلو پنجره در تیگو 7 پرو مکس از جلو پنجره الماسی بسیار جذاب استفاده شده است در حالی که نمونه پر فقط یک طرح مشبک دارد . همچنین چراغ های عقب نمونه پرومکس به صورت LED نواری است در حالی که چراغ خطر نمونه پرو فقط یک چراغ LED معمولی است . رینگ ها نیز در نمونه پرومکس 18 اینچی است در حالی که در نمونه پرو 17 اینچی است . بسیاری از خریداران این خودرو ها این تفاوت ها را نمیدانند و در هنگام خرید لوازم با مشکل روبرو می شوند .

تفاوت فنی تیگو 7 پرو و تیگو 7 پرومکس

در تصویر فوق خودرو تیگو 7 پرو را مشاهده میکنید

در مقاله تفاوت خودرو تیگو 7 پرو و تیگو 7 پرومکس این دو خودرو را از نظر فنی بررسی میکنیم با ما همراه باشید .اگر شما این مالک خودرو تیگو 7 یا تیگو 7 پرومکس هستنید لطفا در قسمت نظرات تجربه خود را از این خودرو ها برای ما به اشتراک بگذارید تا سایر عزیزانی که قسط خرید این خودرو را دارند با دیدی جامع و اطلاعاتی مفید خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند.

  1. پیشرانه : هر دو مدل تیگو 7 از یک موتور 1.5 لیتری توربو شارژ با قدرت 156 اسب بخار بهره مند هستند و گشتاور 230 نیوتونی دارند .
  2. گیربکس : هر دو مدل از گیربکس اتوماتیک دو کلاچه استفاده شده است
  3. سیستم تعلیق : تیگو 7 پرومکس به سیستم تعلیق اسپرت مجهز است در حالی که در نمونه پرو این گونه نیست !
  4. سیستم ترمز :در هر دو مدل ترمز دیسکی مشاهده می شود.
  5. مصرف سوخت : مصرف سوخت هر دو مدل به سک میزان است.

این دو خودرو از نظر فنی به یکدیگر شبیه هستند و بسیار از لوازم یدکی موتوری و جلوبندی آنها یکسان است در هنگام خرید به این نکته مهم دقت فرمایید .

بررسی قیمت تیگو 7 پرو

در تصویر فوق خودرو تیگو 7 پرومکس را مشاهده میکنید

تیگو 7 پرومکس به علت داشتن امکانات رفاهی بیشتر و طراحی ظاهری جذاب تر از قیمت بالا تری نسبت به نمونه پرو برخوردار است اگر شما مشکل بودجه ندارید توصیه میکنیم نمونه پرومکس را خریداری نمایید ولی اگر میخواهید کمتر هزینه کنید نمونه پرو برای شما بسیار مناسب تر است لازم به ذکر است که رانندگی با تیگو 7 پرو بسیار نرم تر از نمونه پرومکس است اگر شما این خودرو را دارید و قسط خرید لوازم یدکی آن را با بهترین کیفیت ممکن دارید به شما خرید از فروشگاه اتویار را پیشنهاد میکنیم ما در اتویار لوازم یدکی خودرو های چینی از جمله :

  • لوازم یدکی تیگو 7
  • لوازم یدکی آریزو 6
  • لوازم یدکی آریزو 6 پرو
  • لوازم یدکی تیگو 5
  • لوازم یدکی آریزو 5
  • لوازم یدکی لیفان 820

و غیره را موجود داریم و میتوانید با اولین خرید به جمع مشتریان ما بپیوندید . در حالت کلی خودرو تیگو 7 و نمونه های جدید آن بسیار با کیفیت هستند و توانسته اند در بازار ایران جایگاه مناسبی را به خود اختصاص بدهند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *