دسته‌بندی نشده

بهترین شاسی بلند چینی در ایران کدام است ؟

در این تصویر بهترین شاسی بلند چینی در ایران را مشاهده میکنید

در مقاله بهترین شاسی بلند چینی در ایران کدام است ؟ به شما کمک میکنیم تا خودرو مورد نیاز خود را با اگاهی بیشتر خریداری کنید . در حال حاضر بهترین خودرو شاسی بلند در ایران دیگنیتی پرستیژ است این خودرو توسط گروه بهمن تولید و عرضه می شود و از نظر قیمت و امکانات و عملکرد سطح خوبی دارد .

خودرو دیگنیتی پرستیژ به یک موتور 1.5 لیتری توربو شارژ با قدرت 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتونی مجهز است . و این خودرو در دسته خودرو های پر شتاب است و شتاب صفر تا 100 این خودرو در 8.5 ثانیه اتفاق می افتد این خودرو پر فروش از امکانات خوبی از قبیل :

  • سانروف
  • کروز کنترل
  • فرمان برقی
  • دوربین عقب
  • سیستم صوتی با نه بلند گو
  • ایربگ جلو
  • سیستم ترمز ABS

در تصویر فوق خودرو دیگنیتی پرستیژ را مشاهده میکنید

و موارد بسیاری دیگر مجهز است . این خودرو در تست موفق به دریافت 5 ستاره شده است در حالت کلی در دسته پر فروش ترین خودرو ها در بازار قرار دارد و خریداران این خودرو از این خودرو رضایت داشته اند انتخاب بهترنی خودرو شاسی بلند به عواملی نظیر بودجه نیاز و سلیقه فردی شما بستگی دارد .

محبوب ترین خودرو چینی در ایران

با توجه به شرایط اقتصادی و تنوع خودرو های چینی اخیرا در ایران فروش خوبی داشته اند و از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند در ادامه به برخی از محبوب ترین خودرو چینی در ایران اشاره میکنیم با ما همراه باشید .

چری آریزو 5

یکی از خودرو های چینی که در ایران فروش خوبی داشته است خودرو اریزو 5 است . این خودرو با موتور 1.5 لیتری و با قدرت 115 اسب خبار و گشتاور 140 نیوتون مجهز است و به تازگی نمونه اسپرت آن وارد بازار ایران شده است و به صورت اقساطی پیش فروش می شود.

در تصویر فوق خودرو چری آریزو 5 را مشاهده میکند

جک s5

جک s5 یکی از محبوب ترین شاسی بلند های چینی در ایران است این خودرو از طراحی زیبایی و امکانات رفاهی و ایمنی خوبی برخوردار است این خودرو مجهز به موتور 1.5 لیتری با قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتون است و لوازم یدکی جک s5 در ایران به فراوانی یافت می شود و از نظر خرید قطعات این خودرو به مشکل نخواهید خورد .

ارزان ترین شاسی بلند چینی در ایران

یکی از ارزان ترین شاسی بلند چینی در ایران خودرو لیفان x60 است این خودرو توسط کرمان موتور تولید می شود و قیمت نمونه دنده ایی آن از 550 ملیون تومان و نمونه اتوماتیک این خودرو از 600 ملیون تومان آغاز می شود .

خودرو لیفان x60 از امکانات رفاهی و ایمنی خوبی برخوردار است از جمله : ساندروف – کروز کنترل – فرمان برقی – دوربین عقب – سیستم صوتی با چها بلند گو و سیستم ترمز abs و غیره از نظر قیمت این خودرو در خودرو های ایرانی با 207 برابری میکند اما شما با خرید این خودرو از امکانات بیشتری استفاده میکنید . خوشبختانه لوازم یدکی لیفان x60 در بازار به فراوانی یافت می شود و شما میتوانید برای خرید به سایت اتویار مراجعه نمایید .

در تصویر فوق خودرو لیفان x60 ارزانترین شاسی بلند چینی را مشاهده میکنید

سایر شاسی بلند های چینی که در ایرن عرضه می شوند و شما میتوانید با هزینه کمتر از یک میلیارد خریداری نمایید شامل :

  1. mvm x22
  2. jack s3
  3. چانگان cs35

لوکس ترین شاسی بلند چینی در ایران

در حال حاضر لوکس ترین شاسی بلند چینی در ایران خودرو فونیکس تیگو 9 اتس این خودور توسط گروه بهمن تولید می شود و از نظر قیمت و ایمنی و شرایط رفاهی این خودرو بسیار مناسب است .

فونیکی تیگو 9 مجهز به موتور 1.5 لیتری با قدرت 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتونی است این خودرو شتاب عالی دارد و تایمی که برای شتاب صفر تا صد این خودرو ذکر شده است 8.5 ثانیه است .

در تصویر فوق خودرو فونیکس تیگو 9 را مشاهده میکنید لوکس ترین شاسی بلند چینی فونیکس تیگو 9 است

از مهم ترین امکانات برجسته این خودرو باید به موارد زیر اشاره کرد :

  1. سقف پانورامیک
  2. دکمه کروز کنترل
  3. دوربین عقب
  4. کابین جادار و راحت برای سفر های طولانی
  5. عملکرد فنی مناسب
  6. سیستم صوتی با 12 بلند گو
  7. فرمان برقی
  8. ایربگ های جلویی و جانبی پرده ایی و زانویی

اگر به دنبال خرید یک خودرو شاسی بلند لوکی هستید به شما پیشنهاد میکنیم خودرو فونیکس تیگو 9 را خریداری نمایید .

خرید لوازم یدکی ماشین های چینی

در مقاله بهترین شاسی بلند چینی در ایران به شما راهکار هایی برای خرید لوازم یدکی ماشین های چینی معرفی میکنیم . همانطور که میدانید تمامی خودرو های چینی جدید لوازم یدکی انها در بازار موجود است اما برخی از فروشگاه ها فقط یک برند خاص یا یک خودرو منحصر به فرد را کار میکنند . شما میتوانید با جست و جو در سایت اتویار ابتدا لوازم یدکی خودرو خود را نتخاب کنید سپس قطعه مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه نمایید حتما اگر نکته خاصی در خصوص نحوه ارسال بار یا غیره دارید برای ما یادداشت بذارید .

در تصویر فوق لوگو اتویار را مشاهده میکنید لوازم یدکی KMC در اتویار موجود است

در ادامه به برخی از معتبر ترین فروشگاه ها اشاره میکنیم :

یدک مارکت

یکی از فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی خودرو های چینی است که اختصاصی خودرو های برلیانس را کار می کند یدک مارکت از دو طریق آنلاین و حضوری محصولات خود را عرضه میکند .

آزماپارت

یکی از معتبر ترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو فروشگاه آزماپارت است این فروشگاه تمامی برند های خودرو های چینی را زیر قیمت بازار با کیفیت بالا عرضه میکند و گزینه مناسب برای خرید قطعات خودرو شما است.

دکتر ماشینت

دکتر ماشینت یک مرجع برای خرید لوازم یدکی است این فروشگاه خود وارد کننده قطعات خودرو است و تنوع محصولات در دکترماشینت بیش از 3000 محصول است شما فقط به صورت آنلاین میتوانید از این مجموعه خرید کنید .

اتویار

اتویار یکی از محبوب ترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو های چینی است ما در این مجموعه به صورت تخصصی لوازم یدکی لیفان را کار میکنیم اما تمامی برند های چینی در اتویار موجود است و شما میتوانید خرید کنید .

 

1 دیدگاه در “بهترین شاسی بلند چینی در ایران کدام است ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *